Lente 24

Inmiddels heeft in april 2024 een informatiebijeenkomst plaatsgevonden met de bewoners van de “nieuwbouw”. Antoine Maartens van de Stichting Urgenda heeft uitgebreide informatie gegeven over de mogelijkheden, te nemen stappen, te verwachten investering en opbrengsten om uit te komen bij een CO2 neutrale woning. Nadrukkelijk is hier ook gekeken samen te werken omdat de vergelijkbaarheid van deze woningen tot schaalvoordelen kunnen leiden.

Urgenda staat open voor verdere adviezen zodra de bewoners zelf plannen maken.

Energietransitie
Urgenda staat open voor verdere adviezen zodra de bewoners zelf plannen maken.